Wymiany i zwroty

OBSŁUGA KLIENTA
Chcesz wymienić lub zwrócić zamówienie?
Nie ma sprawy!

30 dni na wymianę lub zwrot


Zakupy w naszym sklepie to gwarancja wygody i bezpieczeństwa. Masz aż 30 dni na zwrot lub wymianę biżuterii bez podania przyczyny, licząc od dnia otrzymania przesyłki. Pamiętaj, że produkty muszą wrócić do nas w nienaruszonym stanie, bez śladów użytkowania, z kompletem metek, certyfikatów oraz w oryginalnym opakowaniu.

Przejrzyste koszty wysyłek


Koszt odesłania biżuterii podczas zwrotu lub wymiany pokrywa klient, chyba że błąd leży po naszej stronie (np. uszkodzony lub niewłaściwy produkt).
Natomiast koszt wysyłki nowego produktu w ramach wymiany bierzemy na siebie – dbamy o to, by każda wymiana przebiegała sprawnie i bezproblemowo.

Błyskawiczna realizacja


Dokładamy wszelkich starań, abyś jak najszybciej cieszył/a się rozwiązaniem swojej sprawy. Zwroty pieniędzy realizujemy w ciągu 2–7 dni roboczych od otrzymania zwrotu.
W przypadku wymiany biżuterii, nowy produkt wysyłamy maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych po zaakceptowaniu zwrotu i potwierdzeniu dostępności produktu.

Wygodne formy zwrotu pieniędzy


Dbamy o Twoją wygodę – zwrot należności nastąpi w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności (np. przelew bankowy, karta płatnicza). Jeśli natomiast zapłaciłeś/aś gotówką przy odbiorze – zwrot zostanie dokonany na numer konta wskazany w formularzu zwrotu.
Jak wymienić lub zwrócić zamówienie?
Masz do wyboru dwa sposoby na zwrot lub wymianę zamówienia. Poniżej zamieszczamy dokładną instrukcję.
Często zadawane pytania
Zapoznaj się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów.
PRZEWIŃ DO GÓRY